خداحافظی هدست های Beats از گوشی های HTC
اما به نظر می رسد اچ تی سی از این تصمیم خود پشیمان شده است و مدل های Sensation XL و Rezound جزو آخرین مدل هایی بودند که با این هدفون ها ارایه می شوند.
به گزارش سافت گذر به نقل از GSM، شرکت اچ تی سی می گوید به این نتیجه رسیده که مشتری ها تلفن را بر اساس هدفون انتخاب نمی کنند و حتی برند مشهوری مانند Beats هم سبب نمی شود که مبنای تصمیم گیری مشتری ها عوض شود.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 15:42 توسط شاهین محمدی
|