یکی از مزایایی که شرکت اچ تی سی همیشه روی آن تاکید زیادی داشت، وجود هدفون های Beats روی تلفن های هوشمند اش بود. بر اساس قرارداد مشترکی این شرکت تلفن های هوشمند جدیدش را با سیستم صوتی Beats و هدفون های خوش صدایش با آن سیم های قرمز به فروش می رساند.

اما به نظر می رسد اچ تی سی از این تصمیم خود پشیمان شده است و مدل های Sensation XL و Rezound جزو آخرین مدل هایی بودند که با این هدفون ها ارایه می شوند.

به گزارش سافت گذر به نقل از GSM، شرکت اچ تی سی می گوید به این نتیجه رسیده که مشتری ها تلفن را بر اساس هدفون انتخاب نمی کنند و حتی برند مشهوری مانند Beats هم سبب نمی شود که مبنای تصمیم گیری مشتری ها عوض شود.